Billige rejser til Australien - oplev hele landet

De bedste billige rejser til Australien

Mit motto er jo “at rejse er at leve”. Det bliver ikke bedre for mig end at pakke kufferten og begive mig ud på nye eventyr. Jeg vil gerne opleve alle verdens kontinenter, og der er billige rejser til Australien for tiden, så jeg overvejer kraftigt en tur Down Under. Det plejer jo at koste en halv jetjæger, og det er også en lang flyvetur, men det skal opleves. spar penge under rejsen, siger min pengepung dog, så jeg tror, at det bliver noget med at leje en bil, som er stor nok til, at jeg også kan sove i den. Det gør mig intet, at det bliver lidt primitivt; det er blot sjovt, synes jeg. Og minderigt ikke mindst. Der er masser af steder, jeg allerede nu har sat kryds ved, som jeg gerne vil se: For eksempel kænguruer og Ayers Rock. Jeg vil fluks kaste mig ud i at se, hvor billige rejser til Australien er. Og så er det afsted!

Leave a Reply

