Afbudsrejser til Tyrkiet frister

pa-jagt-efter-afbudsrejser-til-tyrkiet

Næste stop er Tyrkiet, og derfor går jagten lige nu på afbudsrejser til Tyrkiet. Tyrkiet er et dejligt land, som jeg tidligere har rejst lidt rundt i, men helt klart ønsker at se meget mere af nu! Landet er jo spækket med en masse skøn natur, kultur og historie. At Tyrkiet har været en del i mediernes søgelys i år, er der vist ingen tvivl om. Tyrkiet har desværre været ramt af meget tragiske episoder, som også førte til, at Dronningen aflyser statsbesøg. Personligt er jeg ikke bange for at rejse dertil, men jeg tænker selvfølgelig over, hvor jeg befinder mig. Men når alt kommer til alt, er det vigtigste for mig at have det sjovt og nyde min tid på rejsen! Det skal ingen terrorister og kup holde mig fra. Så når turen går til Tyrkiet, planlægger jeg at skulle en tur i hamam (et særligt tyrkisk bad), spise lækker tyrkisk mad, besøge Efesos, Pamukkale og Kappadokien – og hvad jeg nu ellers støder på på vejen. Drømmer du også om at komme en tur til Tyrkiet, kan jeg anbefale at kigge efter afbudsrejser til Tyrkiet, der kan findes til ganske fornuftige priser hos flere rejseselskaber. Min tur har indtil videre været baseret lidt på held og tilfælde, og derfor fungerer afbudsrejser så godt for mig. Giver du det en chance, vil de også kunne gøre dig rigtig meget godt. Hvis du har gode råd til seværdigheder, jeg skal opleve på min ferie, så kommenter endelig dette indlæg. Eller hvis du har været i Tyrkiet før, på afbudsrejse eller ej, så skriv endelig om dine oplevelser også.

Leave a Reply

