At rejse er at leve

Rejse tips til ferien

At rejse er at leve – i hvert for mit vedkommende. Jeg elsker at se nye og spændende destinationer. Jeg har altid været glad for at rejse uanset om det var på storbyferie, badeferie eller aktiv ferie som f.eks. skiferie. Jeg har rejst så meget, at jeg kan pakke min kuffert meget hurtigt. Dog kan jeg godt finde på at lave en skiferie huskeliste, men det er nu mere fordi jeg godt kan lide at have mit eget udstyr med på ferien, fremfor at leje det. Er du en af dem der ikke er vant til at rejse så meget, så vil kan jeg anbefale dig at lave en liste og nøje gennemgå om du har brug for det hele. Oftest har de fleste en tendens til at pakke en fuld kuffert, hvor under halvdelen bliver brugt i løbet af ferien. Pak kun det du har brug for og husk at mange ting som f.eks. toiletartikler sagtens kan købes på ankomst destinationen.

Leave a Reply

