Rejser til Maldiverne

Rejser til Maldiverne

Ja det ligger vist meget godt i overskriften, hvor min næste tur går til, jeg rejser til Maldiverne. Jeg glæder mig rigtig til at opleve Maldiverne der ligger i det Indiske Ocean sydvest for Indien. Maldiverne består af flere øer, hvor jeg gerne vil rejse rundt og se hvad de forskellige øer har at byde på. Specielt glæder jeg mig til at komme til Kuredu Island som jeg både har læst og hørt rigtig meget godt om. Kuredu Island er Maldivernes næststørste ø og der skulle være helt specielt at være. Sandet er kridhvidt og havet er smukt gennemsigtigt akvamarinblåt. Jeg ser frem til en del af turen hvor jeg skal nyde skøn natur og også gerne lære nogle af de lokale at kende. Ønsker du også at rejse til Maldiverne, så tilbyder en del rejseselskaber rejser til dertil. Mangler du lidt penge til din rejse, så er SMS lån måske noget for dig. Jeg ved i hvert fald at jeg har brug for et SMS lån for at få min rejse til at hænge sammen, men det er også helt fint når man ved det handler om rejser til Maldiverne.

Leave a Reply

