Hvor har jeg været henne indtil nu?

at rejse

Velkommen tilbage til bloggen folkens! Nøj, hvor har jeg haft nogle ekstremt spændende og vilde uger i mit liv. Jeg er kommet afsted på min rejse, jeg er væk fra Danmark og lige nu skriver jeg fra en netcafé. Hvor er jeg nu, og hvor har jeg været? Jeg har besluttet mig for at starte i ASIEN.

Fra den 16. december var jeg i Kina. Jeg boede hos en penneven som jeg mødte sidste gang jeg var her, men at være der uden min klasse var en helt anderledes oplevelse. Jeg havde det som om jeg så landet på en helt ny måde. Juleaften var jeg til fest, og det samme nytårsaften med en masse gamle og nye venner. Det var helt fantastisk! Turen til Kina var dog kun til et par dage efter nytår, for her rejste jeg videre til næste stop på rejsen, som jeg forlader i morgen.

Jeg er i Japan! Jeg har brugt det meste af min tid i Kyoto nede sydpå, for det jeg godt ville se her var templer og mere traditionel by. Det ene øjeblik går jeg på netcafé, det andet står jeg og vasker mine hænder med helligt vand i et helt stille tempel. Det er helt anderledes end Kina, synes jeg, men stadig flot. Billeder fra rejsen kommer senere, hvis jeg har tid en dag til at overføre det hele!

Jeg har tre stop tilbage i Asien – hvor tror du jeg rejser hen næste gang?

Leave a Reply

