Verden rundt 16: the basics

rejse citat we travel not to escape life

Mit navn er Mille. Og jeg skal på den største rejse i mit liv og besøge 16 forskellige lande verden over. Det her bloggen hvor jeg kan samle alle mine tanker, idéer, oplevelser og gode råd til alle andre derude, der også har en lille eventyrlysten udforsker i maven. Mit bedste råd til jer alle? SPRING UD I DET!

Jeg vil godt lige redegøre nogle ting, inden jeg går i gang med bloggen:

  1. Jeg skal til 16 lande fordi det er sjovt at have et mål, og fordi jeg har fødselsdag på den dato.
  2. Jeg rejser på min fødselsdag til første destionation, d. 16. December. Så stay tuned for mine eventyr 😉
  3. Hvor jeg skal til er endnu “hemmeligt” her online, og jeg vil langsomt afsløre, hvor jeg har været og hvor jeg skal hen. Prøv at gætte, hvor jeg skal hen næste gang i kommentarene på de forskellige indlæg! Kan du gætte det så får du da et shoutout!
  4. Jeg skriver kun når jeg kommer i tanke om noget godt, som bør skrives om. Derfor skriver jeg ikke hver dag eller hver uge, men bare en gang imellem når det lige falder mig ind.
  5. Hvis du bliver træt af at vente, så kan du prøve at læse på den her rejseblog i mellemtiden, eller denne her som også er en af mine favoritter og inspirationer!
Leave a Reply

